Katalogi produktów to dobry sposób na zapoznanie Klienta z ofertą firmy.

Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszych usług w zakresie projektowania i druku katalogów produktów.
Zadzwoń tel. 694 668 186 i skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Nasze doświadczenie w zakresie katalogów

Pierwsze prace w zakresie projektowania, przygotowania, druku a także dystrybucji katalogów wykonaliśmy już 1991 roku jako wydawca własnych katalogów, magazynów i książek. Od tamtego czasu służymy przedsiębiorcom naszym doświadczeniem. Zrealizowaliśmy tysiące zleceń obsługując tysiące Klientów

Katalogi drukowane. Czy jeszcze warto?

Internet zdominował nasze życie. W Sieci coraz chętniej wyszukujemy konkretne produkty, a także robimy zakupy. Ale to nie znaczy, że tradycyjne pagerowe katalogi produktów odeszły całkowicie do lamusa. Dobrze zaprojektowane katalogi produktów są bardzo cenione przez potencjalnych klientów, zwłaszcza tych, którzy na co dzień są na bakier z nowoczesnymi technologiami.
Jeżeli te argumenty nie przekonują i uważacie, że dzisiaj sens mają tylko katalogi produktów online. Nie ma sprawy – opracujemy dla Państwa katalog online, który łatwo się przegląda. Klient może też bez trudu wydrukować dowolną stronę na własnej drukarce.

Idealny katalog. To znaczy jaki?

Dobry katalog produktów powinien być estetycznie zaprojektowany. Zbyt wiele produktów umieszczonych na jednej stronie wprowadza wizualny chaos. Znacznie lepiej wygląda katalog, który zawiera mniej produktów ale jest przejrzysty, a przez to bardziej przystępny dla potencjalnych klientów.

Klientów przyciągają dobrze zrobione zdjęcia, ale to nie wszystko. Dobry katalog powinien zawierać także opisy zamieszczonych tam produktów. Same techniczne parametry to za mało. Warto zaakcentować zalety danego produktu, jego innowacyjność czy staranne wykonanie. Odpowiedni opis w katalogu to połowa sukcesu.

Sprawdzaj swoje treści

Dobry opis produktu to nie tylko sama treść… Zbyt mała czcionka może odstraszać od zawartości katalogu. Zdecydowanie lepiej w katalogu umieścić mniej teiści, ale w przejrzystej formie. Zrezygnujmy z dużych, zbitych bloków tekstu. Prawdziwym strzałem w kolana są opisy pełne błędów ortograficznych czy stylistycznych. Dlatego warto sprawdzić treść katalogu przynajmniej dwa razy.

Postaw na estetykę i jakość wykonania

Drukowany katalog produktów powinien być estetyczny. W tym przypadku podobnie jak z pierwszym spotkaniem. Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz… Odpowiednie wrażenie zrobimy, jeśli nasz katalog zostanie wydany na papierze dobrej jakości. Podsumowując warto zadbać nawet o drobne szczegóły. Dzięki temu uzyskamy pożądany efekt, nasi potencjalni będą po prostu zachwyceni